Τετάρτη 2 Απριλίου 2014

Η Έλενα Ράπτη αποκάλυψε την ηλικία της!


Η Έλενα Ράπτη ήταν καλεσμένη στα «Καρντάσιανς» και μεταξύ των όσων είπε, αποκάλυψε και την ηλικία της!

«Παλιότερα που ήμουν πιο μικρή, δεν ήξερα πώς να το διαχειριστώ...Μία έξοδος γραφόταν σε 10 έντυπα, 10 εκδηλώσεις δεν γραφόταν πουθενά, οπότε έφτασα στο άλλο άκρο και δεν έβγαινα καθόλου» είπε χαρακτηριστικά και συμπλήρωσε
«Τώρα προσπαθώ να είμαι ο εαυτός μου και εννοώ... να κάνω αυτό που σκέφτομαι. Νιώθω την ανάγκη να βγω, θα βγω. Νιώθω την ανάγκη να κάνω παρέα με συγκεκριμένους ανθρώπους, θα κάνω. Αυτό σημαίνει ότι θέλω να βρεθώ σ' ένα νυχτερινό κέντρο και να γυρίσω στο σπίτι στις 6; Ναι θα βρεθώ και θα είμαι κοντά στους ανθρώπους που θέλω να υπερασπιστώ».


Όσο για το πόσο χρονών είναι; Η Έλενα Ράπτη δεν δίστασε να πει πως είναι 38 χρονών! «Δεν την νιώθω την ηλικία μου... Με την ίδια ευκολία θα μιλήσω με ένα δεκαοκτάρη με την ίδια ευκολία με έναν εξηντάρη» είπε η Έλενα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου