Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

Γνωστή δημοσιογράφος στο Tamperamento: "Η σημερινή δημοσιογραφία είναι σκέτη απογοήτευση"


Μια γνωστή συνάδερφος μιλάει "Off the Record" στο tamperamento και διηγείται το μικρό της καθημερινό θρίλερ, όλη της την διαδρομή στην δημοσιογραφία και μικρά παρασκήνια του χώρου...
Για λόγους ασφαλείας, η δημοσιογράφος δεν θέλησε να γνωστοποιήσει το ονοματεπώνυμό της. Είναι νεαρή σε ηλικία, δουλεύει σε μια από τις καλύτερες εβδομαδιαίες εφημερίδες και είναι αποφασισμένη να αποκαλύψει την "μαυρίλα" του επαγγέλματος, έστω ανώνυμα.

Τι ήταν αυτό που σε έκανε να ακολουθήσεις την δημοσιογραφία μιας και το πτυχίο σου είναι εντελώς άσχετο με αυτή;

Κοιτάξτε. Η αλήθεια είναι ότι πάντα μου άρεσε να ενημερώνω τον κόσμο. Έχει την δική του μαγεία αυτό. Από μικρή απολάμβανα να φέρνω πρώτη τα νέα στο σπίτι. Ωστόσο, με την δημοσιογραφία συναντήθηκα... τυχαία σε ηλικία 24 ετών όταν ένας γνωστός (δημοσιογράφος) του θείου μου, μου πρότεινε να πάω σε μια εφημερίδα να μάθω την δουλειά και να βοηθήσω. Χρειάζονταν έμπιστα χέρια και μου είπε ότι σε λιγότερο από 3 μήνες θα πάρω την πρώτη μου ανταμοιβή.

Η αντίδρασή σου τις πρώτες μέρες στην δουλειά;

Αρχικά, είχα άγχος. Έπρεπε να συνεργαστώ με πρόσωπα που έβλεπα σε διάφορα Μέσα μαζικής ενημέρωσης και συν τοις άλλοις να είμαι αλάνθαστη. Κάθε λάθος δεν συγχωρείται, πράγμα που με έκανε να πιεστώ πάρα πολύ. Άρχισα στην ιστοσελίδα της εφημερίδας. Πολλές απαιτήσεις, περιορισμένος χρόνος, λίγα χρήματα.

Αλήθεια, πότε πήρες τα πρώτα σου χρήματα;

Δυστυχώς, πέρασαν 7 μήνες για να δω τα πρώτα ευρώ. Δούλευα και συνεχίζω να δουλεύω 8-9 ώρες την ημέρα. Δεν έχω ιδιαίτερη προσωπική ζωή. Τα χρήματα είναι ελάχιστα για τον κόπο μου. Συν ότι ξυπνάω 2 ώρες πριν την δουλειά για να ετοιμαστώ, διότι μένω μακριά. Περνώ πολύ ώρα στον δρόμο λόγω της απόστασης. Μαρτύριο.

Δηλαδή μετάνιωσες που ασχολήθηκες με τον χώρο της ενημέρωσης;

Όχι. Καθόλου. Ήταν συνειδητή επιλογή. Ίσως αν δεν ακολουθούσα την πρόταση του φίλου του θείου μου, τώρα να ήμουν άνεργη.

Δέχθηκες παρέμβαση στο έργο σου; 

Ναι. Από την πρώτη μέρα κιόλας. Ήρθε ένας τύπος πάνω από το κεφάλι μου και μου έκανε μια περίληψη για την "γραμμή" που ακολουθεί το Μέσο. Γενικά, απαγορεύεται να δημοσιεύσω οτιδήποτε για ορισμένα άτομα.

Τι εύχεσαι στο tamperamento;

Να συνεχίσει τα δυναμικά ρεπορτάζ. Λατρεύω την θεματολογία του. Κι όλα αυτά περί ανωνύμων blogs είναι μύθος. Κι εγώ που εργάζομαι σε κορυφαίο site της χώρας, ανώνυμα γράφω. Κανείς δεν ξέρει ποιος κρύβεται από πίσω. Αυτό είναι καλό και κακό. Κλείνω κι εύχομαι στο tamperamento να συνεχίσει να εμπλουτίζει τις εύστοχες στήλες με όμορφα θέματα. Good luck


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου